Leksvikmartnan 16. - 17. juni 2018

Postet av Torkil Berg den 10. Mar 2018

Leksvikmartnan 2017

Da er det under et døgn til åpningen av årets martna i Leksvik sentrum og vi er klar for å ta imot utstillere fra fjern og nær.

I linken under finnes en oversikt over hvilke utstillere som er plassert hvor (med forbehold om endringer helt inn til martnasåpningen lørdag)

Utstillerkart

Heimdal Eiendomsmegling representeres med to lokale gutter, Andreas Myran Steen og Thomas Lerstadgrind, som stiller med stand og kjører en konkurranse der det skal trekkes en Gull Markedspakke til en verdi til 20 000,- i løpet av Martnashelga! For den som vurderer et hussalg i løpet av det neste året vil det være en god start på veien.. :)

Det blir å få kjøpt nystekte smultringer fra Tore Lien, røkt laks og ørret, samt brente mandler fra THS Engros, spekemat fra Norsk stabbursmat, godteri og snacks fra Konfekten produkter, og forskjellig bakst fra Melsky.

Oriflame-produkter fra Elisabeth Brønlund, helse- og velværeprodukter fra Forever Living

Biler fra Leira Bil, vannscooter og ATV fra Hjelde maskinservice. All slags klær fra utstillere som Anita Brønlund, Iris Tronstad og Ruth Sandvik.

Treprodukter fra utstillerne Korg-Erik og Anny og Thorleif Hammer og flere.

Tupperware fra Anne Grethe Melting, lokalhistoriske bøker fra både Leksvik historielag og Leksvik Bygdeboknemnd.

Politiske partier, lag og organisasjoner bidrar med informasjon og ganske sikkert medlemsverving

OG ikke minst har arrangøren, Leksvik idrettslag, matsalg av både varme og kalde retter, samt egen informasjonsbod under hele arrangementet. I tillegg blir det masse god underholdning fra scenen.

Lørdagskvelden kan tilbringes i Trøa, med topp stemning til musikk av Megabyte!

Velkommen - nyt helga i Leksvik

Tidligere informasjon:

Tidspunktet er 16.-17. juni 2018.  Vil du være utstiller, anbefaler vi å søke plass så tidlig som mulig. Dette gjøres på nettbasert via linken nedenfor.

PÅMELDINGSSKJEMA 2018

Invitasjon til Leksvikmartnan 2018

Martnan har åpningstider fra lørdag kl 10:00 til 17:00 og søndag er det andakt fra kl 10:00 - 10:30, bodene åpner kl 10:30 til kl 16:00

Vi anmoder alle utstillere til å holde åpen i hele åpningstiden.

Søndag kl 09:00 til 10:00 inviteres alle utstillere til martnasfrokost ved matsalgsboden.

Utstillerne får adgang til området fra ca kl 08:00 lørdag morgen.

Utstillere som har et sterkt ønske om å ankomme fredag, får tidligst adgang til området fra kl 21:00 pga pågående forberedelser og rigging til martnan.

Mer informasjon til utstillerne vil bli gitt ved ankomst lørdag.

Se mer i Reglement for Leksvikmartnan 2018 og Bestillingsvilkår 2018

NB!

Arrangøren tar forbehold om inngåelse av enerettsavtaler på enkelte varesorter.

Overnatting:

Arrangøren har ikke eget overnattingstilbud, men det finnes flere svært attraktive tilbud i umiddelbar nærhet. Noen av disse er;

Hjellup Fjordbo

Hindrum Fjordsenter

Se ellers på nettstedet:  www.airbnb.no

Kontaktinfo:

E-post: leksvikmartnan@gmail.com

Postadresse: Karetvegen 11, 7120 LEKSVIK

Martnaskoordinator; Torkil Berg - mobil: 900 14 995 (ansvar for utstillere)

Martnasansvarlig; Gerd Sissel Nyborg - mobil: 976 90 027 (ansvar for øvrig arrangement)