Leksvikmartnan 2019 - 30 år med folkeliv!

Postet av Torkil Berg den 3. Apr 2019

Leksvik idrettslag vil takke alle besøkende og deltakere for to flotte dager i Leksvik sentrum. En stor takk også til alle av idrettslagets frivillige som stiller opp og gjør arrangementet mulig.

Alle deltakere oppfordres til å gi en tilbakemelding fra arrangementet slik at idrettslaget som arrangør kan bli en enda bedre vert og arrangør.

Slik tilbakemelding ønskes via vårt elektroniske evalueringsskjema, som kan besvares i lenken under:

EVALUERINGSSKJEMA 2019

Vi håper alle hadde trivelige dager i Leksvik og varsler allerede nå (med et lite forbehold) at neste års Leksvikmartna, vil bli arrangert på samme tidspunkt - altså uke 24, 13.-14. juni 2020

Kontaktinfo:

E-post: leksvikmartnan@gmail.com

Postadresse: Karetvegen 11, 7120 LEKSVIK

Martnaskoordinator; Torkil Berg - mobil: 900 14 995 (ansvar for utstillere)

Martnasansvarlig; Gerd Sissel Nyborg - mobil: 976 90 027 (ansvar for øvrig arrangement)

Følg Leksvikmartnan på Facebook -  gå inn å lik og del siden: https://www.facebook.com/leksvikmartnan/

Noen bilder fra arrangementet: