15 utøvere fra Leksvik IL gjennomførte Ogndalsrennet

Postet av Leksvik IL - Ski den 26. Jan 2016

Erik Ramdal etter målpassering. Et flott løp som holdt til klasseseier! Foto: Petter Berg Macedo/ Trønderavisa

Hele 14 utøvere fra Leksvik IL i alderen 8 år til 19/20 år deltok i årets utgave av Ogndalsrennet. Rennet ble arrangert på Henningvola. Det var flott innsats av alle deltakere, tross noe utfordrene føreforhold og løyper.

I klassen gutter 10 stilte hele 4 gutter fra klubben til start; Emil Rasmus Dahl , Arne Hårberg Ramdal, Theo Sjonbotn og Atle Solvåg.

I jenter 9 hadde vi Paula Amalie Aune, Rikke Emilie Berg Finsmyr og Linnea Solvåg, og Astrid Ramdal stilte i jenter 8.

For klassene med tidtaking og rangering, kan vi notere seier til Erik Ramdal i klassen gutter 12, og 10. plass til Sigurd Ramdal i samme klasse. Maren Sofie Berg var eneste deltaker og vant klassen jenter 15. Videre ble Julie Victoria Berg nr 2 i kvinner 19/20, selv etter at hun gikk på trynet i en utforkjøring midtveis i løpet. Andreplass fikk også Oda Elise Berg i jenter 11, mens Weronica Aune ble nr 4 i samme klasse.

Alle resultater finnes i resultatlisten.

Trønder-Avisa har laget en stor og fin bildeserie fra rennet, der mange utøvere og supportere fra Leksvik IL er avbildet. Lenke til denne artikkelen finnes her!