Godt oppmøte på miljøsamlingen lørdag 1. oktober 2016

Postet av Leksvik IL - Ski den 2. Okt 2016

Rundt 30 barn og unge deltok under skiavdelingens miljøsamling ved Leksvik skisenter den 1. oktober.

Dagen var delt inn i 3 deler; først en treningsøkt med rulleski for de eldste og på beina for de yngste, deretter ble det servert mat i klubbhuset til store og små. Til slutt bar det en ny treningsøkt i terrenget. Denne økta ble avsluttet med den populære myrfotballen i siste del av økta. Dette gjorde sitt til at bygdas vaskemaskiner ble satt noe på prøve i løpet av ettermiddagen :)

I tillegg til treningssamlingen, var det invitert til dugnad. Her stilte mange frivillige opp og vi fikk klargjort løypenettet. Det ble uført beitepussing, skog og kratt som har vokst inn i løypa ble fjernet, klubbhuset fikk mer maling, garasjen ble ryddet og mye utrangert materiell ble kastet.

På kjøkkenet ble det laget mengder av mat som mettet mange munner i løpet av dagen.

Tusen takk til alle som deltok!